Mycket ointressant inlägg

image

Det här kommer ni att ångra att ni har läst (för det är väldigt tråkigt) men jag tänkte berätta att jag köpt ny kedja och kassett. Jag köpte det lokalt så det är mig ni ska tacka när skattepengarna på sikt gör att denna stad reser sig likt fågeln Fenix ur ruinerna. 11-23 blev det nu vilket egentligen var tänkt att bli 12-25 (samma drev men ingen 11 och en 25 i stället hade passat min sparrisben) men man tager vad som finns i hyllan. På tal om sådant så är det nog verkligen så att Campagnolo wears in, Shimano wears out för det är ju helt otroligt hur min Ultegragrupp åldrats ovärdigt på två år. Detta då jämfört med Chorus jag körde med tidigare.

Sen köpte jag också en sådan här (titta neråt…NU!) för att muntra upp mig och för att jag tycker att det är frääääeeescht med ny styrlinda. Bontrager Supertack heter den och den var dyr men riktigt bra. Noll samarbetsavtal har jag med min lbs så jag kan med gott samvete rekommendera den åt alla människor som jag möter på min vandringsstig.

image

Kommentera

