Trötthet och cykelmek

image

Trots att jag bara fiskörde på Botniacyklingen var jag ändå ganska trött när söndagsmorgonen kom. Men eftersom dumhet kompletterar trötthet blev det en drygt två timmars runda i skogen, delvis med ett gäng och delvis med Danke. Jag kunde lika gärna ha struntat i rundan för jag var episkt trött. Sen att jag skaffat mig huvudvärk på grund av nackspärr på grund av blåsig (och dålig och dyr) fotbollsmatch gjorde att jag mest legat lågt sedan dess. Men hur som helst, nacken är nu lite bättre och jag har vilodag med gräsklippning och trimning redan avverkade och imorgon anländer de två första och viktigaste paketen till cykeln så då blir det förhoppningsvis givande mekstund i solen.

Sen blir det triathlon på onsdag men det får vi återkomma till.

4 thoughts on “Trötthet och cykelmek

  1. Piia skriver:

    Nice projekt! Lycka till på triathlon 🙂 jag kommer kanske och hejar.

Kommentera

