Sommarpyssel

image

Gräset är alltid grönare osv

Eftersom jag har varit lite kraftlös senaste dagarna har själva träningen blivit lite lidande. Men i dag mår jag hyfsat så jag tror nog jag kan starta på lördag utan att jag står avställd efter ett par kilometrar.

Men mindre träning har gett möjlighet att pyssla med vinterprojektet. Det mesta pysslandet har skett på webshoppar och i kalkylblad. Om vikterna jag bildgooglat stämmer så kan den hamna under 12 kg men då krävs det ett under. Ingen imponerande vikt i sig men för att vara en FS 29a med en extremt begränsad budget (långt under motsvarande cyklar från Rose, Cube och Canyon) är det ganska bra gjort vill jag påstå.

Kommentera

