Vinterprojekt del 1

Det blev ju så att jag sålde min vintercykel. Jag blev aldrig vän med en hardtail och eftersom cyklar inte är vänner kan man lika gärna sälja dem om vänskapen aldrig blommar ut.

Men vad har jag på gång i stället då? Ett av ledorden är att det ska vara roligt att cykla på vintern också. Dessutom ska det vara billigt för vintern nöter hårt på cyklar om det vill sig illa. Hur som helst är det något sakta men säkert på gång som ska vara klart mot oktober någon gång. I dag blir det första ledtråden och imorgon kanske nästa?

image

6 thoughts on “Vinterprojekt del 1

  1. patte skriver:

    lego mtb, för ni har väl hunnit med det också, Legoland alltså?

  2. Joakim S skriver:

    Det skall väl vara fatbike på vintern, det där set dock tyvärr inte ut som en sådan..

    • vagcyklist skriver:

      Funderade på fatbike men grymt opraktisk för cykelvägscykling, grusvägar, riktigt isiga vägar osv. Vilket till stor del ärvintercykling för mig.

  3. Lövis skriver:

    Cube minecraft?

Kommentera

