Halsen…igen!

Jag vaknade upp med halsont för andra gången den här veckan. På något sätt hoppas jag att det är pollen av värre sort som spökar. Det kniviga är att om det är pollen är det bara att köra på så långt kroppen tillåter det, medan om det är en förkylning så borde jag totalvila. Supersvårt val det där men jag tror jag får vila en dag för att vara säker. Eller så far jag ut och lattja en stund på lite stigar.

Men först lite Giro på tvn. Vilket lopp det har varit hittills!

image

2 thoughts on “Halsen…igen!

  1. Matti skriver:

    Semesterallergi, går över 15.8.

Kommentera

