Nöjd?

image

Jag är väl inte den soliga och nöjda människotypen men i kväll känner jag mig lite halvnöjd. I regnigt väder på ett segment med sin beskärda delar av våtområden satte jag nytt personligt rekord. I och för sig bara en förbättring med 5 sekunder sedan senast (3 veckor sen) men då fick jag ta i så jag nästan svimmade i torra förhållanden medan jag i dag cyklade i regn och inte tog i för kung och fosterland. I dag var det långloppsfart medan jag senast gav allt jag hade. Fint!

De där 20 sekunderna som saknas till ett KOM känns väldigt avlägsna men kanske i juli när man kan börja köra Stravasegment med stängd mun så kan jag ge det ett försök.

Kommentera

