En pulskurva

 

Jag har fått många brev från läsare som önskat fler pulskurvor på min blogg. Nu kan jag uppfylla drömmarna för er och bjuda på en pulskurva från gårdagens motionslopp. 159 i medelpuls är inte jättelågt, men för att bara mig är det verkligen inte högt heller. Som jämförelse kan jag säga att min medelpuls från Brahe mtb för ett par år sedan var 171. Nåja, här får ni kurvan, gör vad ni vill med den.

Och, jo: de höga värdena i början var troligen en högspänningsledning som spökade. Pulsen var absolut inte så hög i början.

2 thoughts on “En pulskurva

Kommentera

