Kvalitetstid med kvantitetsben

Smutskul!

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

Jag tror att vi kanske hade hyfsad fart på gårdagens runda för på dagens runda var benen lite sega. Men jag tog ingen notis utan jag körde på i alla fall. Inte hårt, men lite över mellanmjölksfart. Det är extremt vått på sina ställen i skogen, men när jag var nära att ge upp på grund av lerbadandet blev det varje gång torrt och fint. Benen var som sagt lite kassa, men eftersom det inte bara är fråga om trötthet och brist på form bokade jag i dag in två massörsbesök. Detta hoppas jag leda till totalrenovering och därmed fungerande ben. 

Kommentera

