Möt förfallet med värdighet

image

Mitt instagramflöde börjar sakta men säkert fyllas av Mallorcabilder av både okända och kända cyklister.

Detta möter jag rationellt.

Jag avföljer tillfälligt alla som publicerar bilder från Mallorca. Det är givetvis inget personligt, utan jag börjar givetvis följa alla igen om en dryg vecka. Men nu måste jag glömma att ön finns och fokusera på den österbottniska vinden.

Bilden då? Inga konstigheter: bara två sockergrisar som jag slukade med en kopp te. Tummen upp för idrottsligt leverne!

Kommentera

