Damernas

image

Egentligen skulle jag inte alls cykla i dag men eftersom jag var så effektiv på att räfsa gräsmattan och fick damsällskap var valet sist och slutligen ganska enkelt. Drygt två timmar ganska elegant återhämtningsrull blev det till slut.

Från och med helgen så far drygt 30 cyklister från trakten till Mallorca på träningsläger. Eller så far de dit för att cykla, vad vet väl jag. Tanken på att ännu en gång ha träningsläger har ju slagit mig men eftersom jag fler dagar i veckan (onsdag och fredag åtminstone)  gärna tränar direkt efter jobb för att jag slutar tidigare så blir det till sist bara torgrundor på de vanliga tiderna av det hela. Min plan är således att träna lite extra från och med tisdag men för att få in lite intervallpass i det hela och kunna ställa det som det passar mig bäst vad gäller klockslagen så tror jag inte att det blir något egentligt träningsläger av det hela. Men någon extrarunda tror jag nog att jag lär avisera på klubbens gästbok. Håll utkik där!

Kommentera

