Inte bara misär

På något konstigt sätt blev kroppen gladare av gårdagens femtonminutare. Efter att jag känt mig mer än lovligt usel i en dryg vecka vaknade jag i morse utan täppt näsa och halsont. Det firades med en en liten cykelrunda, pizzabuffe, storstädning av huset, sopning av terrassen och tvätt samt dammsugning av fruns bil. En bra dag som ni hör.

Jag vann också 89 euro på Viking Lotto så nu är jag redo att köpa nya cykelbyxor. Ni vet de vanliga kriterierna: svarta, hängslen osv. Gärna under hundralappen ska de också kosta (om jag inte slår till på mitt livs första Assospar) och nu kan ni börja tipsa.

Kommentera

