Stansat däck

image

Eftersom kroppen är kass och omedgörlig var jag tvungen att göra något roligt också. Därför stansade jag däck. Jag är väldigt oteknisk men klarade det bra. Jag vägde cykeln på otillförlitligt sätt (vägde mig själv med och utan cykel) och den påstod att den vägde knappt 10,5 kg. Detta är ganska exakt i katergorin ”inte jättelätt men i alla fall lagom lätt”. Jag vet väl på ett ungefär var vikten finns om jag vill ta bort kanske 500 gram till men det ser jag inte vitsen med.

Kroppen ja…där finns det att jobba med. Jag upplevde att jag var hyfsat på gång men senaste dryga veckan har kroppen varit kaosdålig när jag försökt ta i lite. Min teori är jag delvis är så här dålig och delvis har någon liten förkylning i kroppen som inte riktigt vet vad den vill med mig.

Kommentera

