Tänkt på gummi hela veckan

image

Ni har kanske märkt att det bloggats sparsamt den här veckan. Orsaken är att jag har tänkt på gummi, det vill säga däck, hela veckan. Men nu har jag läst varenda däcktest på hela internet så om/när någon vill veta något om däck så kan jag prata ett par timmar om däck utan att andas. Nu kunde man tro att jag vet vilka däck som är bäst men tvärtom. Kunskap leder till förvirring. Alltid.

I övrigt? Jag har tränat. I måndags i gymmet (samma som nästan alltid: bänk, militär, knäböj, benpress), rinkbandy på tisdag, 90 min intervaller på onsdag och gym i går. Bra träning men tvivlet börjar infinna sig. Risken finns ju att jag blir vältränad men dålig cyklist. Hellre tvärtom borde väl vara målet.

Kommentera

