Jag ska cykla Tahko MTB 2015

Jag vet inte om folk bryr sig i vilka lopp en osnabb och lönnfet bloggare ska delta i men hur som helst ska jag cykla Tahko MTB i år igen. Trots att jag tidigare tänkt att jag inte ska göra det. Men nu är det ändå ett fint evenemang så därför tänkte jag också delta. Frågan är bara om jag ska njuta på 60 km, ta livet av mig på 60 km eller försöka klara av 120 km?

Detta önskar jag att ni kunde debattera i kommentarsfältet. Mitt förnuft säger att jag kanske överlever alla alternativ medan min nuvarande känsla/självkänsla säger att jag knappt skulle klara av att cykla rakt fram på en grusväg.

5 thoughts on “Jag ska cykla Tahko MTB 2015

  1. MrL skriver:

    Inget snack. Definitivt 120km.

  2. Matti skriver:

    Jag har stundom tankar att det vore väldigt trevligt att njuta i 60 km; stanna på alla stationer, dricka kaffe, äta våfflor. Dock blir det till en dryga tre timmar lång pina med 168 i medelpuls.

    Jag säger njut i 60!

  3. Maku skriver:

    Mr.L har fullständigt rätt. 120, mera valuta för pengarna, snack-tempo varv 1, eventuell evig njutning varv 2. eller kramp i en muskel du inte visste du hade på slutet.
    Avnjutandet av ditt livs godaste öl som JG bjuder dig vid målgång.
    …ja förstås…gå omkring med din fina Buff, alla seriösa mtb:are har en sån. =)

Kommentera

