Föreläsningen med mera

Föreläsning med @gallesimon #toppfysik #träning

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

I går var det dags för föreläsning med Simon Galle. Jag tyckte att herr Galle bjöd på en bra föreläsning och jag fick både en del aha-upplevelser och en del vatten på mina egna träningsplanskvarnar. Dessutom tyckte jag att innehållet var på en lagom nivå för de allra flesta, inte bara snack om mitokondrier, men heller inte så lättsmält att det bara var självklarheter. Det var i mitt tycke en bra mix helt enkelt.

Hela 65 personer hade sökt sig till föreläsningen vilket får ses som mer än godkänt. Någon som sitter med tankar på vem eller vad man kunde sikta på nästa gång?

Under sektionen för med mera så kan jag anteckna en vek hals. I början av veckan var jag helslut, kom tillbaka lagom för ett rinkbandypass, skarvade med två pass trainer igår och nu står jag här igen och är slö och halssjuk. Jag tror jag måste vara radikal och vila ett par dagar för att sen förhoppningsvis kunna bränna på ordentligt nästa vecka när jag är ledig.

Kommentera

