Några saker under fliken ”Övrigt”

Detta är bäst just nu:

Detta är också bra:

Det tredje som är bra är min träning i januari. Som vanligt blygsamma timmar men jag upplever att jag hunnit med vad jag önskat hinna med. Dessutom har jag fått vara frisk vilket är bra för utvecklingen. Om jag kollade rätt på Garmin Connect har jag en vecka i januari med tvåsiffrigt antal träningstimmar och det händer inte ofta (2-3 veckor i året ungefär). Eftersom jag kalkylerar med en magsjuka och två förkylningar före säsongen drar igång så är det fint att vara nöjd för det lär säkert bli berg- och dalbana före vintern är över.

Kommentera

