Söndagsrunda på en söndag

Det blev en fin runda med Danke och delvis också Lars idag. Varierande underlag bjöds det på men totalt sett var det fint. Jag blev inte helt slut av tre timmar vilket var fint som omväxling, för igår dog jag nästan av två.

The sea.

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

Vintercyklingen när den är som finast.

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

Veckan har varit lyckad träningsmässigt och ser jag till antalet timmar har nog allt fallit på plats. Därför ska jag nu dra lite i bromsen och helt vila ett par dagar. Mogen är bara mitt förnamn.

Kommentera

