Slask, bredsladd och allmän tröghet

image

En pessimist skulle kanske spy galla över dagens pass men jag ser förstås med solig blick på min omvärld. Två timmar var målet och mer än så hade jag inte intresse av att cykla. Imorgon hoppas jag på lite piggare ben och kanske till och med torrare före. Vid ett tillfälle idag spårade det så våldsamt att jag plötsligt hade cyklat runt 360 grader på vägen före jag kunde få kontroll och fortsätta färden.

Min plan (har ju ingen träningsplan utan syftar på den plan för helgen jag hittade på i fredags) säger tre timmar distans imorgon men mitt hjärta säger att det kanske inte sker helt och hållet utomhus.

Kommentera

