Riktigt stilig världsmästarcykel och allmänt dravel

Jag syftar givetvis inte på polackens vita cykel (vi tar de diskussionen en annan gång) utan den här fina pjäsen:

New world champion bike ! Beauty ❤️😍

A post shared by Pauline FERRAND-PREVOT (@paulineferrandprevot) on

I övrigt då? Tja, jag har gymmat idag och det gick lite halvtrögt idag. Men lika bra att köra lite med handbromsen på för jag vill ju också orka cykla lite i helgen. Jag har sagt det före och säger det igen: aldrig någonsin har jag tränat så här flitigt men varit så kass på cykeln. Det beror väl mest på att jag cyklar för lite. Men strunt i det, det är ju fantastiskt bra om jag kanske peakar när det är varmt ute.

Skidköpet som jag redan försökt få bort ur tankarna ligger ändå och maler. Jag har försökt läsa på och jag har kommit fram till att jag ingenting vet. Men eftersom jag klarat mig i 16 år med de jag har nu så kanske jag klarar mig fram tills det blir rea.

Kommentera

