Nya leksaker och en cliffhanger får sitt slut

De två paketen? Det ena innehöll tråkiga saker i stil med handtag, slang och en Fun works Xd body för att kunna göra om mina hjul så de passar för nya cykeln. Med andra ord: ni hetsade upp er i onödan.

Det andra paketet innehöll en Garmin Edge 810. Men det visste ni ju redan. Det verkar vara en kul liten grej och jag ser fram emot att mot sommaren ta ut svängarna lite och kanske upptäcka lite nytt med hjälp av kartfunktionen. Just kartorna är ju den stora skillnaden jämfört med min gamla Edge 500 (R.I.P.). Jag tänker inte ge mig in på någon recension men jag var lite förvånad hur trög pekskärmen faktiskt var. Givetvis har det sina poänger att den är som den är, men totalt sett är jag nöjd trots att en del av mig ser på apparaten och funderar hur dylika mackapärer kommer att se ut om 5 år. Min gissning är att det kommer att vara en ganska brant utvecklingskurva.

Kommentera

