Cykelköp i cliffhangerformat

Det hör ju tydligen till vid cykelköp att man ska vara lite hemlighetsfull med vad man köpt. Eftersom jag för ett par dagar sedan betalat min nästa skogshoj så tänkte jag bjuda på lite hemlighetsmakeri. Den riktigt listige kanske klurar ut en del av vad jag sitter och väntar på, medan de inte fullt så snabbtänkta får lite pyssel inför trettondagen.

Jag har alltså köpt en Gi*nt Ant*em Advance* *9 som kommer att i slutändan vara utrustad med S*imano XT br*msar, SR*M X1/X01, Wolft**th Comp*nents Spiderless Chain*ing, Funw*rk* hjul med Cre*t fälg, ***fiberdelar från Kina, Fizi* Tund*a 2 s**el och Ra***g Ralph däck.

Där har ni något att sitta och klura på.

4 thoughts on “Cykelköp i cliffhangerformat

  1. Rölli skriver:

    Cannondale?

  2. Joakim S skriver:

    Den kommer att ha två hjul.

Kommentera

