Jag har varit sämre

Efter massa gnäll senaste tiden så börjar äntligen kroppen reagera som den ska. Jag har helt enkelt varit undercyklad antar jag för senaste dagarna har det börjat kännas helt ok igen. Jag är inte i bra form men det är ju lika bra att vänta på det, men nu börjar snart kroppen samarbeta. Ni har ju säkert funderat vad jag hållit på med senaste dagarna men kan säga att det handlat om två timmar cykel, ett gympass (på grund av uppehållet från gymträning fick jag förstås träningsvärk from hell) och i dag tre timmar distans med Petter, Johan och Danke. Vi snittade kring 20 km/h men på grund av den vita sörjan som folk kallar snö blev det ett elände att ens ta sig fram. Men bra teknikträning bjöds man på i alla fall.

Snö.

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

Kommentera

