Annandag jul – fortfarande långsam

Det rullar vidare, men fortfarande i makligt tempo. Maffigt hur pigg fart alla snurrar på med. När man nu har tillgång till statistik från de 25 personer jag följer på Strava så kan jag konstatera att jag solodistansar i stort sett långsammast av alla i mitt flöde i alla fall. Men så här har jag alltid gjort så det får jag lita på helt enkelt. I dag var det fint väder när jag cyklade till mina föräldrar för julmat. Jag frös om händer och fötter lite men hade annars för mycket kläder på mig så jag blir inte klok på det här med minusgrader. Nåja, jag lyckades fotografera ett par björkar i alla fall så det får läggas till pluskontot. I morgon ska jag träna men det är inte helt säkert att det blir cykling. Lika troligt blir det gym eller skidor. Om jag blir tokig blir det kanske både och. Den som lever få se.

Annandagsrunda.

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

Kommentera

