Dagens distans

image

Trots att jag fortfarande inte känner mig 100 % frisk tog jag en chansning och försökte hänga på ett distanspass från torget. Tyvärr tog det mig bara 10 minuter att märka att det inte fanns en chans att jag skulle överleva ens en timme. Alltså svängde jag om och cyklade hem igen. Det var ju moget att inse när det inte lönar sig att försöka. Men samtidigt är jag nog smått uppgiven inför allt jobb jag har framför mig för att ens överleva distansrundor till våren.

Nu blev det alltså bara en timme träning men jag fick krydda det med lite snöskottning. Nu ska jag snyta mig, göra lite lätt core, duscha och sen vara så lat som det bara går.

Kommentera

