Kul på hjul

Jag firade jullovets början och förkylningen övergång med en misärrunda i snön med Danke. Snöröjarna hade inte hunnit ut så det var till stor del extremt jobbigt att cykla i dag. Formmässigt ligger jag långt nere i en grop just nu och som grädde på moset har senaste veckorna har jag haft riktigt stora problem med piriformis. Så illa att ett telefonsamtal till naprapat/massör/fysioterapeut varit nära. Men jag väljer att självmedicinera och göra vad jag kan och hoppas jag får det under kontroll så småningom.

Livet är en fest.

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

Under cykelturen hostade jag lite gult slem vilket inte är så jättebra accessoar på en cykeltur, men nu efter några timmar känns det nästan rimligt. Med lite flyt kanske jag kan distansa i någon form i morgon.

Kommentera

