Trastkass

Det blev ingen träning i dag heller. Halsen gör ont och jag är hyfsat trött i kroppen. Om jag inte blivit sämre tills i morgon hoppas jag kunna testa mig lite i gymmet på förmiddagen och kanske också en lugn timme på trainern efter jobbet. Småningom borde jag börja träna lite om kroppen ska bli ett mästerverk till våren. Men samtidigt är det sjukt dålig idé att träna om man är halvsjuk.

Vad gäller något helt annat har jag fått indikationer om att det kan dyka upp en ny cykel i januari. Som vanligt tror jag det först när jag ser ett paket på trappan, men en lite barnslig förväntan smyger sig på trots allt. Så när alla barn väntar på tomten väntar jag på paket om en månad från Henning-tomten.

One thought on “Trastkass

  1. Peter J skriver:

    Hennings tomte var o hälsa på hos oss i måndags! :)))Hälsn. Peter

Kommentera

