Lördag pass 1/2

En vacker dag ska jag klara av passet som jag försökte mig på i dag. Det är inget märkvärdigt: 4, 6 och 7 minuter på varierande procent över FTP men på två försök har jag inte klarat av detta utan att vika ner mig i något skede. Nåja, det var inte så att jag inte försökte  för lungorna var på väg ut genom ryggraden men kroppen var tydligen inte redo.

Men nu ser jag fram emot kvällen ocj pass nummer två och sen får vi väl se om jag överlever distansen imorgon med storpojkarna och storflickorna i klubben.

2 thoughts on “Lördag pass 1/2

  1. MrL skriver:

    Vesil 🙂

Kommentera

