Sol i sinne

Den huvudsakliga soldosen kom inifrån i dag. Ute var det som vanligt mörkt, fuktigt men överraskande varmt. Värmen var ungefär två svettlitrar varmare än jag hade räknat med vid påklädning. Men i övrigt har jag intet att klaga på. Tempot var överkomligt och trots att det var långt ifrån optimal kropp som jag hade med mig ut i skogen så kände jag mig ganska pigg när jag kom hem. Trots nästan tre timmar rulltid och bara vatten i flaskorna.

I något skede hade jag lovat mig själv två timmar och tre och en halv i dag. Gårdagen blev till stor del fylld av kalasaktivitet men jag lyckades snurra 90 minuter på trainern i alla fall.

Kommentera

