Livet tvingade mig till vilodag

Idag har det varit full rulle med jobb, barnförande och barnhämtande vilket följts av en dagisjulfest. Egentligen hade jag kunnat springa ut i förrådet och satt mig på trainern, men det kändes som en bra idé med vilodag också. Imorgon är det tillbaka på det igen. Jag hoppas på att späka kroppen i ett par omgångar och få somna i soffan till På spåret. Sen till helgen har jag faktiskt tänkt utomhuscykla. Målet är ett par timmar på lördagen och kanske drygt tre på söndagen. Det är självfallet för lite på alla sätt och vis, men är man svag och trött gäller det att skynda långsamt.

Kommentera

