Dagens youtube-tips för mysiga hemmatrainerkvällar

Under gårdagskvällens trainerpass (oroa er inte, jag rullade bara av benen i en timme i mystempo) såg jag på Dankes inrådan på sammandrag från etapperna i Cape Epic 2014. Förvånansvärt välfilmat och intressant med tanke på att det är frågan om långa etapper och det därför finns många historier att berätta. Dessutom har jag ingen aning om vem som vinner etapper eller totalt vilket gör att det är lite spännande också.

Tyvärr har jag ännu inte sett en enda Anthem men en massa Epic vilket får mig att betvivla att jag har valt rätt cykel. Men samtidigt kunde jag konstatera att det både vurpades och punkterades med Epic och en sådan cykel vill man ju inte ha.

Kommentera

