Ny cykel…kan det vara något?

Jag vet att man ska dra ut på alla hemligheter in absurdum om man har en blogg. Men om jag en gång har bestämt mig (ganska mycket bestämt mig i alla fall) så är det väl lika bra att säga som det är?

Men eftersom alla storbloggare hela tiden drar ut på ALLT i form av cliffhangers så tänkte jag försöka vara likadan. Men för att utmana era cykelkunskaper (men i och för sig, detta borde även en blind höna kunna lista ut) så har jag gjort en illustration av hur nya cykeln kommer att se ut.
Jag vet att det inte riktigt är på allra högsta Photoshop-nivå, men jag har verkligen inte gjort mitt bästa.

IMG_0471.PNG

Valet har varit verkligt svårt den här gången, men det är ju ett tecken på att det finns många bra cyklar här i världen. Jag påstår inte att det är världens bästa cykel som jag har valt, men det är en bra kompromiss av för mig många viktiga egenskaper. Jag lär inte bli snabbare av den och knappast blir jag snyggare heller men den är ju lite blå och det är ju en ganska fin färg.

6 thoughts on “Ny cykel…kan det vara något?

  1. Cykelkatten skriver:

    Dumma Björn, nu sitter jag och kan inte släppa det! Min första tanke är Giant, men är inte helt 100, återkommer när jag tänkt lite till 😉

  2. Janne skriver:

    Anthem X Advanced 29er men Crest och X1 måste vara något eget påhittat

  3. Kennet skriver:

    Tycker jag ser texten Triathlon på ramen också? kan det stämma?

Kommentera

