Runda med cx-Kaj

Det blev en runda i samma stil som förra lördagen: liknande underlag, temperatur och sällskap. Men när förra lördagen slutade i misär och fosterställning gick det idag lite lättare. Det far nog någon månad tills längre pass börjar kännas som rutin.

Kaaj van den Vaanentouten. #pro #training #fitness #cycling #scott #kinahjul #giro #500watt

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

För alla som funderade om jag lyckades med att få bort glappet ur mina XT-pedaler så kan jag säga: ja. De blev som nya. Jag är lika chockad som ni över att jag faktiskt klarade av det.

Kommentera

