Tillbaka i fäderneslandet

Det har varit lite intensivt nu ett par dagar. Allt började i torsdags med hemresa från Turkiet vilket följdes av en intensiv fredag med jobb och klädtvätt och elände. Planen var att cykla för första gången på två veckor men jag var så brutalt trött när kvällen kom så av detta blev intet. Men nu är det lördag och jag fick sova till klockan 7 före jag väcktes brutalt av fyraåringen så allt kan ses som normalt nu.

Någon som ska ut idag mot eftermiddagen? Jag är extremt intresserad av att hänga på någon/några som är på väg ut. Landsväg eller mtb passar fint. Nu är det dags att stoppa förfallet! Ring mig, sms:a eller kommentera detta inlägg!

Kommentera

