Söndagsrunda

Istället för andra saker som folk gör på söndagar blev det en runda med elitmotionärerna på torget. Det blev en fin runda men jag svängde av lite tidigare för jag blev trött. Det är en egenskap jag har just nu. Jag är ur form och tvingas brottas med en hardtail (för nu är min Anthem såld) och det är två saker som starkt bidrar till att göra mig trött. Men roligt var det i alla fall. Det blir en helt annan sorts cykelåkning med en hardtail. Eventuellt hade jag hoppats på att detta ska göra mig stark och teknisk under vintern men det gör väl mig mest ryggskadad och bitter. Vi får väl se.

Kommentera

