Fantastisk form

Som ni kan se är septemberformen god. Tyvärr är det inte riktigt sant. Jag rundade Nådens sjö idag efter jobbet och det var inte mycket att hurra för. Benen, ryggen och det mesta skulle behöva lite massage. Jag har i princip inte tränat på 2-3 veckor och det börjar märkas. Fet, långsam och ont i ena knät…ja, ni förstår att det är dåligt ställt. När dessutom cykeln är trögsåld och jag tappar Garminapparatur i golvet på löpande band blir jag lätt lite irriterad. Vad gäller Garmin kan jag inte bestämma mig hur jag ska göra. Jag velar i stort sett mellan alternativet att köpa billiga Sigma datorer eller satsa på en Edge 810. Att köpa en Garmin 500, 510 eller 800 känns inte intressant eftersom de kostar nästan samma som en 810. Men samtidigt: behöver jag gps till någonting egentligen? Förutom att det är oerhört smidigt att ha samma mätare på alla cyklar.

Kommentera

