Fysisk träning

Jag är kass. Kroppen är inte riktigt frisk ännu. Det är ett mysterium förstås men samtidigt inte hela världen. Fruns åtaganden har lett till att det blivit mest lite lätt coreträning senaste dagarna.

När jag har mest tvivel kring min snart tre månader långa godisstrejk.

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

Men jag har hunnit handla godis åt dottern idag. Själv har jag lagt av med godis (2.7.2014). Det här är nästan lika chockerande som när jag gick från Campagnolo till Shimano för ett år sedan. Varför sluta med något man älskar så högt? Tja, jag lär i alla fall spara cirka 200 euro i året och dessutom kanske jag också får lite färre hål i tänderna, mår lite bättre och tappar initialt lite i vikt (detta är absolut inget som behöver ske men jag tror det har hänt i alla fall). Det finns alltså gott om argument för ett fortsatt godisuppehåll.

Kommentera

