Ensam i dimman

Det var nästan ensamt på torget idag trots att dimman var så fin. Jag blev till sist enda cyklist i skogen.

In i dimman.

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

Fukten var överallt. På glasögonen, i träden, i kläderna.

Än en gång hade jag roligt på min hardtail. Jag måste ha fått något slag mot huvudet för jag förstår inte annars varför jag skulle ha gjort en sådan helomvändning. Men nu är det så här. Jag har roligt. Jag njuter. Och det är helt nya stigar jag får njuta av nu när cykeln är så totalt annorlunda. Tänk att det kunde gå så här; en gammal hund håller på att lära sig sitta (eller stå egentligen, det är ju hardtail jag snackar om).

Kommentera

