Jag skryter härmed och säger att jag cyklat i 35 minuter

Kroppen var lätt som en fjäder och höstvädret var så fint. Allt var här och nu och cykel fungerade så perfekt. Jag flög fram på stigarna men tog mig tid att stanna och verkligen…andas. Tänk att få leva här och nu! Tänk att få leva och känna hur kroppen är stark!

Många *styrkekramar* till alla läsare som är förkylda just nu! Det må vara tungt just nu men kura ihop er i soffa  och njut av en varm kopp te eller varför inte en smoothie gjord av chiafrön? För tänk hur bra kroppen blir sen efter lite vila. Magiskt bra blir den! Guldben för hela slanten blir det!

Jag älskar min kropp, livet och hardtailcyklar!

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

(På riktigt sög allt. Men nya gaffeln var bra!)

Kommentera

