Digerdöden

Jag ska väl inte överdriva mitt sjukdomstillstånd, men jag är ändå relativt långt från att vara frisk. En optimistisk beräkning säger att jag kanske kan vara i skick för ett lätt träningspass mot onsdag eller torsdag. Det är absolut inte bra och för att inte bli stressad och sur över sakers tillstånd har jag beslutit att jag inte kör FM. Förutsatt att det inte sker formmässiga under när jag kan sätta igång igen.

Det betyder att det inte direkt finns några prioriterade lopp kvar i år så för den som vill köpa en fin mtb kan jag avvara den redan nu om det finns intresse. Kolla här för mer info.

Uppdaterad bild:

Kommentera

