Ointelligent inlägg

Igår cyklade jag en timme rehab och fotograferade en grävmaskin.

Idag känns benen riktigt bra igen men tyvärr finns det inte riktigt tid för träning. Men jag hann köra ett corepass på cirka 20 minuter och det är sådana pass som gör skillnaden sen. Ni vet, de där passen som man skippar för att man inte hinner, ni vet ju att det ibland bara krävs en kvart, en halvtimme, en timme för att göra skillnad?

Dessutom var det rekreationsdag på jobbet och delar av vandringen gick i Sju Sjöars-terrängen. Nu är jag enda som vet om de nya groparna på de mest kritiska ställena.

Imorgon ska jag träna, på riktigt. Jag vet inte vad eller hur, men givetvis blir det något på en cykel.

Kommentera

