Inte alltid sol och värme

Glest på torget var det idag. Men jag fick lite sällskap på en kort runda och det var tur, för jag hade inte sett någon större glädje med dagens runda om jag inte hade haft sällskap. 15 grader och lite regnskurar bjöds vi på och det nöp lite lagom i benen och fingrarna. Jag behöver nog börja ha vantar eller handskar snart för händerna blev stela och ohanterliga. Benen kändes konstiga men det brukar lösa sig med att cykla mera. I helgen ska jag försöka få två timmar på lördag och sen tänkte jag cykla till och från ett lokalt motionslopp på söndag. Loppet i sig har jag inga ambitioner med men vore fint att få ett bra träningspass med lite fart mitt i.

I need to shave those legs.

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

Kommentera

