Sinnessjukt varm fartlek

image

Det var väl på gränsen till olidligt varmt på kvällens fartleksintervaller. Fysiken var väl sådär ikväll. Ingen katastrof men nog finns det saker att göra inför kommande lopp. Motivationen har lite dalat i takt med den stigande och ihållande värmen. Just nu vill jag helst bara stoppa huvudet i en frysbox. Men tyvärr borde jag nog träna lite om jag ska ha någon glädje av att ställa mig på startlinjer. Jag hoppas därför på snö i nästa vecka så jag får sitta på trainern några veckor och bli kung på inomhuscykling igen.

Kommentera

