Att ha en blogg är som att tvinga middagsgäster att se på diabilder från senaste utlandssemestern

Först visar jag ett par bilder från Seljes triathlon. Fina bilder tagna av herr Riska. Efter regncyklingen i solskenslandet Nedervetil har det blivit få pass. För att vara riktigt ärlig så har det bara blivit ett. Jag körde en klassisk Nådjärvrunda av mest ointressanta snitt. Jag körde lite intervaller av hemlig karaktär och när jag ändå hade höjt snittet lite pga dem landade min medelhastighet för rundan på 34 km/h vilket är så mellanmjölkigt som det kan bli.

Farsgubben min hade en liten present med sig när han kom på besök idag. han hade hittat lite gammalt cykelskrot som jag lämnat efter mig i förrådet. I den gamla skolådan som en gång innehållit skor av märket John Luck fanns följande arkeologiska fynd från ca 1996:

Frågan är närmast om man ens kan sälja gammalt skräp av dylik karaktär? Marknaden skriker väl inte direkt efter Gripshift-reglage för 3×8 eller cantileverbromsar i nyskick.

Kommentera

