Tahko MTB 2014 – korta versionen

Jag vann inte utan blev 44:a med tiden 2.53 (av en bit över 1000 deltagare i min klass). Det är helt ok: tangerat placeringspersonbästa och ny personbästatid med drygt 18 minuter. Den för mig fina tiden kan delvis förklaras med att det var torrt före i år, men bara delvis. Jag har tränat också  och cyklade ganska hyfsat. Jag kände mig superpigg speciellt sista 20 km och El Grande gick både lätt och fort (återstår att kolla Strava för att se om det stämmer).

Imorgon ska jag skriva längre rapport om hur det kom sig att jag ledde hela loppet i ca 150 meter där vid 7 km någonstans. Men det får bli imorgon då jag kanske OCKSÅ bjuder på en bild av en Kokkolabo! Det blir alltså värt besväret att kolla in bloggen imorgon!

Jag avslutar med en bild av dagens strumpval:

Kommentera

