Fartplay mission fail

Jaha, ikväll var det ju klubbens fartlekspass och själva idén med fartlek är ju att vinna bli trött och det lyckades jag fint med. Jag lyckades så fint att jag åkte av som en vante i första, tvärdog på andra och fick inte ens rulle på sista. Jag var ganska duktig på sista för jag tappade egentligen väldigt lite (10 sekunder?) vilket var fint för att vara av en som inte ens fick rullen på första fartökningen. Men hur som helst var jag inte bra vilket förstås ledde till att jag körde en straffrunda och fick ihop drygt 3,5 h och dessutom som bonus lyckades jag köra till mig tokigt grym kramp i mitt högra baklår. Nu ska man inte hänga ihop sig på att man inte presterar bra på ett träningspass men visst har jag tankar på att jag nått mitt prestationstak, inte vet vad jag håller på med, borde satsa mera på kaffe och bulla-rundor osv. Men hej, jag brukar ju säga att det vänder. Det gör det kanske också denna gång.

One thought on “Fartplay mission fail

  1. MrL skriver:

    Vilken fin cykel du fotat !!!

Kommentera

