Idiotbeslut?

Jag känner mig allt annat än kry denna regnvåta söndagsmorgon. Men när det är lokal tävling vill jag gärna understöda med min närvaro och min startpeng. Vad gäller prestationer struntar jag i allt för med den här friskhetsgraden skulle jag egentligen stå över allt annat än lätta träningspass. Men det är ju onekligen så att jag snart börjar känna att det är kört vad gäller juni om jag inte bli frisk snart. Men blir det inget tävlande i juni finns det annat att göra som är roligt (klippa gräs med mera).

Kommentera

