Jag ger vänliga tips åt Froome (och blir idiotförklarad – av någon annan än Froome)

Det är kanske fel på min humor trots allt.

Detta är en bild från Froomes instagram:

Thanks for another great training camp @teamsky!!

A post shared by Chris Froome (@chrisfroome) on

Jag gav honom ett par tips:

image

Sen var det någon otrevlig och missunsam person som inte förstod min mångbottnade idiothumor och kallade mig för idiot. Men det bryr jag mig inte om för jag vet att Froome kan ha nytta av mina tips i sommar.

4 thoughts on “Jag ger vänliga tips åt Froome (och blir idiotförklarad – av någon annan än Froome)

  1. MrL skriver:

    Vilket pucko som misskrediterade dej. Helt klart ett supertipps åt Froome. Tänk att ingen annan uppmärksammat honom tidigare. Du skulle även ha upplyst honom att hålla blicken framåt när man cyklar o inte nicka o kolla skorna för jämnan

  2. Martin skriver:

    otack är världens lön 😦

Kommentera

