Backintervaller på mors dag

På grund av firande på en massa håll blev det inget distansande denna helg. För att kompensera lite körde jag kort och hårt igår och lite längre och halvhårt idag. Följande är ju verkligen ointressant:

image

image

Ovanstående är tiderna från kvällens två intervallset vid lokala berget. Det som gladde var att jag körde hyfsade tider men tiderna är inget att skriva hem om men jag tänkte skriva till er åtminstone att jag körde jämna tider, kände mig måttligt ansträngd, körde dem sittande, startade med låg fart, cyklade vinterklädd och hade kunnat köra minst två set till med samma fart utan att bli alltför sönder och samman. Just det där att jag körde så jämnt och återhämtade mig snabbt var bra.

Det betyder inte att jag blivit positiv på gamla dar. Ni måste ju få känna igen er när ni läser min blogg. Mellanspelet i skogen var segt, ryggen var seg och cykeln krånglade lite. Så jag tänker fortsätta att applicera gråfiltret på alla framsteg. Men just ikväll var det inte så illa.

Kommentera

