I misstag illamående

Viloveckan fortsätter men trots det har jag tränat som ett riktigt pro. Hela helgen är ju lite stressig eftersom frun jobbar idag och så ska det firas mors dag på flera olika håll. Därför blev jag tvungen att riva av något kort och koncist för att ens få något gjort. Det fick bli ett trainerpass för den sortens pass är ju så roliga. Tio minuter uppvärmning, tio minuter 15/15 med igångdrag från stopp, tio minuter nedrull – där har ni framgångsreceptet för illamående. Jag skrämmer inte ens bort måsar med mina watt men det är ju som det är.

Snart borde det börja tävlas lite men jag vet fortfarande inte vad det ska vara bra för. Men det visar sig väl.

Kommentera

