Hata allt

Regnet strilar sakta ned och det gråa är inne igen. Min träning går på sparlåga eftersom jag har en vilovecka just nu. Men ikväll tänkte jag i alla fall cora lite och kanske snurra lite på trainern. Dagen fick en bitter eftersmak eftersom jag antingen tappade en plomb eller bara upptäckte att jag tappat en. Men ni kan vara lugna: smärtan är hanterbar och jag kommer bra överens med min tandrad och min tandläkare som jag ska träffa nästa vecka kommer att skratta hela vägen till banken. Det är svårt att tro på högre makter när man nästan konstant påminns över hur dåligt konstruerad kroppen är. Men jag får ju skylla mig själv när jag fixar mina tänder hos en privat tandläkare.

Som ni märker finns det inte mycket att säga här för tillfället. Debatten kring strumpfärg, strumplängder och vattenflaskstorlekar är ju livlig i bloggosfären men jag håller mig utanför. Jag har ju själv lite svårt att få kasta stenar så då kastar jag inga stenar heller. För stenkastning intresserar mig ganska lite.

Stenkastning och plomber, tur man har en blogg så man verkligen kan nå ut till människor.

Kommentera

